РОЗДІЛ І. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ, ЇХ ВЗАЄМОДІЯ Тема 1. Предмет, метод, зміст і завдання курсу
1. Мікроекономіка як складова частина економічної теорії. 2. Предмет, об’єкт, метод і понятійний апарат курсу. 3. Мікросистема як суб’єкт ринкових відносин. 4. Матриця ринкових форм.
Тема 2. Основи аналізу попиту
1. Закони попиту й пропозиції як одні з основних законів функціону-вання ринкової системи. 2. Попит і закон попиту. 3. Аналіз змін у попиті. 4. Еластичність попиту. 5. Властивості еластичності. 6. Еластичність попиту з нецінових факторів
Тема 3. Пропозиція, взаємодія попиту й пропозиції
1. Пропозиція: суть і засоби уявлення. 2. Еластичність пропозиції. 3. Ринкова рівновага попиту й пропозиції. 4. Зміна ринкових умов і ринкова рівновага
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ТЕОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА Тема 4. Корисність товару й рівновага 1. Потреби, блага. 2. Корисність. 3. Принцип спадної граничної корисності й закон попиту. 4. Рівновага споживача.
Тема 5. Концепція кривих байдужості й поведінка споживача 1. Крива байдужості. 2. Бюджетна лінія. 3. Криві байдужості й рівновага споживача (ординалістський підхід). 4. Ефекти доходу й заміщення.
РОЗДІЛ ІІІ. ПІДПРИЄМСТВО ЯК ВИРОБНИЧА СИСТЕМА Тема 6. Виробнича функція
1. Мікроекономічна модель підприємства. 2. Поняття і параметри виробничої функції. 3. Виробнича функція з двома змінними факторами. 4. Віддача від масштабу
Тема 7. Затрати виробництва 1. Поняття й види затрат. 2. Затрати в короткому періоді. 3. Затрати виробництва при двох змінних факторах. 4. Затрати виробництва в довгостроковому періоді.
РОЗДІЛ ІV. ПІДПРИЄМСТВО НА РИНКУ ЙОГО ПРОДУКТУ Тема 8. Поведінка підприємства в умовах досконалої конкуренції
1. Характерні риси ринку досконалої конкуренції. 2. Виручка та її співвідношення з лінією попиту на продукцію фірми. 3. Поведінка фірми в короткостроковому періоді. 4. Довготривала рівновага фірми в умовах досконалої конкуренції.
|