ТЕМА 7. ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ТА СТРУКТУРА ДІЯЛЬНОСТІ.
План лекції. 1. Основні поняття психології спілкування. 2. Соціальна перцепція. Міжособистісне сприйняття та пізнання. 3. Комунікативна сторона спілкування. 4. Бар'єри комунікацій. 5 . Інтерактивна сторона спілкування. 6. Мета та мотиви діяльності. 7.Структура діяльності.
Поняття про спілкування Спілкування - важлива духовна потреба людини як суспільної іс¬тоти. Потреба людини в спілкуванні зумовлена суспільним способом її буття та необхідністю взаємодії в процесі діяльності. Будь-яка спільна діяльність, і в першу чергу трудова, не може здійснюватися успішно, якщо між тими, хто її виконує, не будуть налагоджені відповідні кон¬такти та взаєморозуміння. Спілкування явище глибоко соціальне. Соціальна природа спілкування виявляється в тому, що воно завжди відбувається в середовищі людей, де суб'єкти спілкування постають як носії соціального досвіду. Соціальний досвід спілкування виявляється в змісті інформації, що є його предметом (знання, відомості, способи діяльності), у засобах (мовна та немовна комунікація при спілкуванні), у суспільно вироблених упродовж всього історичного розвитку видах спілкування. За змістом спілкування охоплює всі царини людського буття та діяль¬ності, об'єктивні та суб'єктивні їх вияви. Спілкування між людьми має місце при передаванні знань, досвіду, коли формуються різноманітні вміння та навички, погоджуються та координуються спільні дії тощо.......