|
ТЕМА 2. ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ. СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ.
План лекції: 1. Суть та зміст процесу виховання. 2. Базова культура особистості: 2.1 виховання громадянської культури 2.2 виховання розумової культури 2.3 правове виховання 2.4 виховання основ моральної культури 2.5 виховання екологічної культури 2.6 трудове виховання і профорієнтація 2.7 виховання естетичної культури 2.8 виховання фізичної культури 3. Мета виховання в сучасній педагогіці. 4. Особливості змісту виховання в сучасній середній та вищий школі.
|
План лекції. 1. Виникнення педагогіки як науки. 2. Завдання та функції педагогіки. 3. Суть педагогічного процесу. 4. Рушійні сили та організація педагогічного процесу.
|
Оглавление
З. Фрейд и появление психоанализа 2 Основные идеи психоанализа 2 Деление психики человека на сознательное и бессознательное 2 Основные понятия психоанализа 4 Методы расшифровки бессознательного 8 Проблемы психоанализа 10 Философия психоанализа 11 Заключение 15 Список литературы. 15 Оглавление 16
|
Самооцінка як емоційно-оціночна складова Я-концепції
В психологічних дослідженнях самооцінка інтерпретується як емоційно-оціночна складова Я-концепції, особистісне утворення, що приймає безпосередню участь в регуляції поведінки і діяльності, як автономна характеристика особистості, її центральний компонент, що формується при активній участі самої особистості відображає якісну своєрідність її внутрішнього світу. Визначальна роль відводиться самооцінці в рамках дослідження проблем самосвідомості: вона характеризується як стрижень цього процесу, показник індивідуального рівня його розвитку, інтегруюче начало, його особистісний аспект, органічно включений в процес самоусвідомлення.....
|
План лекції. 1. Основні поняття психології спілкування. 2. Соціальна перцепція. Міжособистісне сприйняття та пізнання. 3. Комунікативна сторона спілкування. 4. Бар'єри комунікацій. 5 . Інтерактивна сторона спілкування. 6. Мета та мотиви діяльності. 7.Структура діяльності
|
План лекції. 1. Визначення понять "індивід”, "особистість”, "людина”, "Індивідуальність”. 2. Спрямованість особистості. 3. Рушійні сили розвитку особистості. 4. Індивідуально-типологічні особливості особистості: - темперамент - характер - здібності. 5. Самосвідомість та самооцінка 6. "Я” в соціальному світі.
|
План лекції. 1. Емоційна сфера особистості. 2. Природа емоцій. Функції емоцій. 3. Емоційні стани. 4. Психічні стани та працездатність. Виникнення стресового стану. 5. Теорії емоцій.
|
План лекції. 1. Відчуття як психічний процес: - види відчуттів, - кількісні характеристики відчуттів 2. Сприйняття як психічний процес: - особливості процесу сприйняття, - якості образу сприйняття, - механізми та закони сприйняття, 3. Увага як психічний процес: - особливості та функції уваги, - якості уваги, - види уваги. 4. Пам’ять як психічний процес: - класифікація видів пам’яті, - закономірності запам’ятовування та відтворення, 5. Мислення як психічний процес: - співвідношення понять "мислення" та "інтелект", - види мислення, - операції та форми мислення, - мислення та мова, - творче мислення. 6. Уявлення як психічний процес: - співвідношення понять "мислення" та "уявлення", - форми та види уявлення, - уява та творчість.
|
План лекції: 1. Поняття „психіки”. Основні функції психіки. 2. Форми психіки. 3. Етапи розвитку психіки в філогенезі. 4. Психіка людини та тварини.
|
План лекції. 1. Центральна нервова система. 2. Будова головного мозку. 3. Нейрофізіологічні механізми вищої нервової діяльності
|
|
|
|